Veel gestelde vragen
- Allergenen
We hebben een allergenen lijst waar u per gerecht kunt zien welke allergenen het bevat. Klik hier om de kaart te bekijken.
- Annuleren
Annuleren is mogelijk door te bellen of via de link van uw bevestigingsmail te klikken. Hier kunt u gemakkelijk de reservering annuleren. Wilt u ons bellen als de annulering voor dezelfde dag is? (na 13:30 uur).
- Arrangement All in
Het All-in arrangement is een dinerconcept waarbij u 3,5 uur lang onbeperkt kunt genieten van gerechten en dranken aan tafel. U bestelt per ronde één gerecht per persoon en kunt onbeperkt nieuwe rondes bestellen.
Voor wie is het geschikt?
Voor groepen van alle groottes, volwassenen en kinderen welkom.Hoe lang duurt het?
Het arrangement duurt standaard 3,5 uur, met de mogelijkheid tot verlenging per half uur tegen een kleine meerprijs.Zijn dranken inbegrepen?
Ja, onbeperkt fris, bier, wijn, koffie en thee zijn inbegrepen. Supplementgerechten en speciale dranken zijn exclusief. - Sharing by Bordeaux
Het Sharing by Bordeaux-arrangement is een groepsarrangement waarbij samen genieten centraal staat. U krijgt een rijk gevulde tafel geserveerd in drie rondes, met koude, warme en zoete gerechten om te delen in een gezellige en ontspannen sfeer.
Voor wie is het geschikt?
Voor groepen vanaf 10 personen, volwassenen en kinderen welkom.Hoe lang duurt het?
Het arrangement duurt ongeveer 2 uur.Zijn dranken inbegrepen?
Dranken zijn niet inbegrepen, maar er is een optioneel drankarrangement beschikbaar. - Betaalmogelijkheden
U kunt contant, pin of met creditcard (Visa en Mastercard) betalen. Helaas accepteren we niet alle creditcards, zoals American Express.
Wilt u afrekenen? Vraag dan aan de ober aan tafel om de rekening. Om fouten en lange wachtrijen te voorkomen, is apart betalen niet mogelijk.
- Bevestiging
Als u online reserveert, ontvangt u zo snel mogelijk een bevestiging van ons. Tip: kijk ook even in uw spamfolder. Heeft u daar geen bevestiging gevonden? Neem dan contact met ons op via e-mail: info@restaurantbordeaux.nl.
Is het echt dringend? Bel ons dan even: 035 240 01 29. - Cadeaubonnen
Ja, vanaf 13:30 uur kunt u dagelijks een cadeaubon in ons restaurant kopen. U bepaalt zelf het bedrag: minimaal €15 en maximaal €100 per bon. Wilt u een hoger bedrag schenken? Dan kunt u meerdere bonnen combineren.
Kunt u de cadeaubon niet zelf ophalen? Stuur dan een e-mail naar info@restaurantbordeaux.nl met uw verzoek, uw adres, telefoonnummer en het gewenste bedrag. Wij nemen dan contact met u op.
- Grote gezelschappen
Ja, Restaurant Bordeaux is zeer geschikt voor kleine intieme dinertjes van twee personen tot zeer grote gezelschappen van paar honderd gasten. Familiefeestjes, verjaardagen, bruiloften en bedrijfsuitjes zijn zeer welkom.
- Honden
Honden zijn helaas niet toegestaan, met uitzondering van hulphonden.
- Jarigen/Jubilea
Wanneer dit bij de reservering wordt aangegeven zorgen wij dat dit even onder de aandacht gebracht wordt. Proost en al vast proficiat.
- Kinderen
Nee, er zijn geen faciliteiten voor de kinderen. Wel kunnen baby’s worden verschoond bij de minder-validen-toilet. En we hebben voldoende kinderstoelen. Behalve om te toiletteren en dessert op te halen, dienen alle kinderen zoveel mogelijk op hun eigen zitplaatsen te blijven. Het is echt niet toegestaan, o.a. uit veiligheidsredenen, te gaan rennen of voor de robots te gaan staan!
- Klachten
Ook wij zijn niet perfect! We staan graag open voor ideeën en suggesties. Uw feedback is altijd welkom, zodat we onze service kunnen verbeteren. Stuur ons een e-mail naar info@restaurantbordeaux.nl en wij zullen er zeker gehoor aan geven.
- Korting
Wij bieden groepsacties aan daarin kunt u kiezen voor een procentuele korting van de bon of een half uur van de zaak. Voor details ga naar: restaurantbordeaux.nl/groepen.
- Lunch
Wij zijn niet geopend voor de lunch, maar wel elke dag vanaf 17:30 uur open voor diners.
- Minder validen
Ons hele restaurant kunt u met een rolstoel betreden. En uiteraard hebben we een minder- validen- toilet. Graag bij de reservering aangeven s.v.p. als u bijvoorbeeld met een rolstoel komt. Dan zorgen wij ervoor dat de plek goed is ingericht voor u.
- Openingstijden
Onze openingstijden zijn elke dag vanaf 17:30 uur. Voor kadobonnen kunt u elke dag vanaf 13:30 uur bij ons terecht.
- Op rekening
Betalen op rekening is alleen mogelijk voor bedrijven en kost €15 per rekening. Aanvragen moeten vooraf per e-mail of telefoon worden gedaan en door ons bevestigd.
Voorwaarden:
-
De aanvraag moet door ons bevestigd zijn voordat betaling op rekening mogelijk is.
-
In de meeste gevallen dient u een formulier in te vullen, dat u van ons per e-mail ontvangt; vermeld hierbij duidelijk een eventuele kostenplaats.
-
De nota moet voorzien zijn van een handtekening.
-
De betalingstermijn is maximaal 14 dagen.
-
- Reserveren
Reserveren kunt u het gemakkelijkst doen via de link op onze website “Reserveren”. Mocht u daar niet uit komen, stuurt u ons een email naar info@restaurantbordeaux.nl. Mocht het dan nog niet lukken of de reservering/annulering is voor binnen paar uurtjes, dan kunt u ons vanaf 13:30 uur ons bellen.
- VVV-kadobon
Behalve onze eigen kadobonnen, accepteren we geen andere dinerbonnen, zoals nationaal dinerchecks, v.v.v.-bonnen etc. Wel kunt u altijd bij ons pinnen of contant betalen.
- Terras
Ja, we hebben een terras. Alleen als het weer ideaal is, kunnen we onze terras openen. U kunt uw wens voor de terras altijd aangeven en we doen ons best.
- Robots
Er rijden robots rond in onze zaak, om gerechten weg te brengen en borden op te halen. Hierdoor hebben de medewerkers nog meer tijd en aandacht voor u als gast. De gerechten en dranken worden altijd door onze collega’s aan tafel geserveerd.
- Vegetarisch/Veganistisch en dieetwensen
We hebben een beperkte aantal vegetarische gerechten. Op deze vegetarische gerechten na, hebben we niet veel veganistische opties. U kunt ons altijd mailen of bellen om te overleggen wellicht dat we iets nog kunnen regelen.
- Vacature
We zijn altijd op zoek naar goede collega’s. Heb je interesse om bij ons te komen werken, email dan geheel vrijblijvend je CV met een recente pasfoto en een korte motivatiebrief naar info@restaurantbordeaux.nl.
Veel gestelde vragen
- Allergenen
We hebben een allergenen lijst waar u per gerecht kunt zien welke allergenen het bevat. Klik hier om de kaart te bekijken.
- Annuleren
Annuleren is mogelijk door te bellen of via de link van uw bevestigingsmail te klikken. Hier kunt u gemakkelijk de reservering annuleren. Wilt u ons bellen als de annulering voor dezelfde dag is? (na 13:30 uur).
- Arrangement All in
Het All-in arrangement is een dinerconcept waarbij u 3,5 uur lang onbeperkt kunt genieten van gerechten en dranken aan tafel. U bestelt per ronde één gerecht per persoon en kunt onbeperkt nieuwe rondes bestellen.
Voor wie is het geschikt?
Voor groepen van alle groottes, volwassenen en kinderen welkom.Hoe lang duurt het?
Het arrangement duurt standaard 3,5 uur, met de mogelijkheid tot verlenging per half uur tegen een kleine meerprijs.Zijn dranken inbegrepen?
Ja, onbeperkt fris, bier, wijn, koffie en thee zijn inbegrepen. Supplementgerechten en speciale dranken zijn exclusief. - Sharing by Bordeaux
Het Sharing by Bordeaux-arrangement is een groepsarrangement waarbij samen genieten centraal staat. U krijgt een rijk gevulde tafel geserveerd in drie rondes, met koude, warme en zoete gerechten om te delen in een gezellige en ontspannen sfeer.
Voor wie is het geschikt?
Voor groepen vanaf 10 personen, volwassenen en kinderen welkom.Hoe lang duurt het?
Het arrangement duurt ongeveer 2 uur.Zijn dranken inbegrepen?
Dranken zijn niet inbegrepen, maar er is een optioneel drankarrangement beschikbaar. - Betaalmogelijkheden
U kunt contant, pin of met creditcard (Visa en Mastercard) betalen. Helaas accepteren we niet alle creditcards, zoals American Express.
Wilt u afrekenen? Vraag dan aan de ober aan tafel om de rekening. Om fouten en lange wachtrijen te voorkomen, is apart betalen niet mogelijk.
- Bevestiging
Als u online reserveert, ontvangt u zo snel mogelijk een bevestiging van ons. Tip: kijk ook even in uw spamfolder. Heeft u daar geen bevestiging gevonden? Neem dan contact met ons op via e-mail: info@restaurantbordeaux.nl.
Is het echt dringend? Bel ons dan even: 035 240 01 29. - Cadeaubonnen
Ja, vanaf 13:30 uur kunt u dagelijks een cadeaubon in ons restaurant kopen. U bepaalt zelf het bedrag: minimaal €15 en maximaal €100 per bon. Wilt u een hoger bedrag schenken? Dan kunt u meerdere bonnen combineren.
Kunt u de cadeaubon niet zelf ophalen? Stuur dan een e-mail naar info@restaurantbordeaux.nl met uw verzoek, uw adres, telefoonnummer en het gewenste bedrag. Wij nemen dan contact met u op.
- Grote gezelschappen
Ja, Restaurant Bordeaux is zeer geschikt voor kleine intieme dinertjes van twee personen tot zeer grote gezelschappen van paar honderd gasten. Familiefeestjes, verjaardagen, bruiloften en bedrijfsuitjes zijn zeer welkom.
- Honden
Honden zijn helaas niet toegestaan, met uitzondering van hulphonden.
- Jarigen/Jubilea
Wanneer dit bij de reservering wordt aangegeven zorgen wij dat dit even onder de aandacht gebracht wordt. Proost en al vast proficiat.
- Kinderen
Nee, er zijn geen faciliteiten voor de kinderen. Wel kunnen baby’s worden verschoond bij de minder-validen-toilet. En we hebben voldoende kinderstoelen. Behalve om te toiletteren en dessert op te halen, dienen alle kinderen zoveel mogelijk op hun eigen zitplaatsen te blijven. Het is echt niet toegestaan, o.a. uit veiligheidsredenen, te gaan rennen of voor de robots te gaan staan!
- Klachten
Ook wij zijn niet perfect! We staan graag open voor ideeën en suggesties. Uw feedback is altijd welkom, zodat we onze service kunnen verbeteren. Stuur ons een e-mail naar info@restaurantbordeaux.nl en wij zullen er zeker gehoor aan geven.
- Korting
Wij bieden groepsacties aan daarin kunt u kiezen voor een procentuele korting van de bon of een half uur van de zaak. Voor details ga naar: restaurantbordeaux.nl/groepen.
- Lunch
Wij zijn niet geopend voor de lunch, maar wel elke dag vanaf 17:30 uur open voor diners.
- Minder validen
Ons hele restaurant kunt u met een rolstoel betreden. En uiteraard hebben we een minder- validen- toilet. Graag bij de reservering aangeven s.v.p. als u bijvoorbeeld met een rolstoel komt. Dan zorgen wij ervoor dat de plek goed is ingericht voor u.
- Openingstijden
Onze openingstijden zijn elke dag vanaf 17:30 uur. Voor kadobonnen kunt u elke dag vanaf 13:30 uur bij ons terecht.
- Op rekening
Betalen op rekening is alleen mogelijk voor bedrijven en kost €15 per rekening. Aanvragen moeten vooraf per e-mail of telefoon worden gedaan en door ons bevestigd.
Voorwaarden:
-
De aanvraag moet door ons bevestigd zijn voordat betaling op rekening mogelijk is.
-
In de meeste gevallen dient u een formulier in te vullen, dat u van ons per e-mail ontvangt; vermeld hierbij duidelijk een eventuele kostenplaats.
-
De nota moet voorzien zijn van een handtekening.
-
De betalingstermijn is maximaal 14 dagen.
-
- Reserveren
Reserveren kunt u het gemakkelijkst doen via de link op onze website “Reserveren”. Mocht u daar niet uit komen, stuurt u ons een email naar info@restaurantbordeaux.nl. Mocht het dan nog niet lukken of de reservering/annulering is voor binnen paar uurtjes, dan kunt u ons vanaf 13:30 uur ons bellen.
- VVV-kadobon
Behalve onze eigen kadobonnen, accepteren we geen andere dinerbonnen, zoals nationaal dinerchecks, v.v.v.-bonnen etc. Wel kunt u altijd bij ons pinnen of contant betalen.
- Terras
Ja, we hebben een terras. Alleen als het weer ideaal is, kunnen we onze terras openen. U kunt uw wens voor de terras altijd aangeven en we doen ons best.
- Robots
Er rijden robots rond in onze zaak, om gerechten weg te brengen en borden op te halen. Hierdoor hebben de medewerkers nog meer tijd en aandacht voor u als gast. De gerechten en dranken worden altijd door onze collega’s aan tafel geserveerd.
- Vegetarisch/Veganistisch en dieetwensen
We hebben een beperkte aantal vegetarische gerechten. Op deze vegetarische gerechten na, hebben we niet veel veganistische opties. U kunt ons altijd mailen of bellen om te overleggen wellicht dat we iets nog kunnen regelen.
- Vacature
We zijn altijd op zoek naar goede collega’s. Heb je interesse om bij ons te komen werken, email dan geheel vrijblijvend je CV met een recente pasfoto en een korte motivatiebrief naar info@restaurantbordeaux.nl.